Szellemmetró

2009.09.01. 20:49

Ma valami ismeretlen indíttatásból metróztam egyet. Csak úgy. Nagyon szép és tiszta meg minden, de valami iszonyatosan furcsa volt az egészben. Csak a visszafele úton jöttem rá, hogy mi.

Ki találja ki, hogy mi hibázik a képen?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://biboerasmus2009.blog.hu/api/trackback/id/tr201353850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andrasgyorbiro 2009.09.01. 23:04:21

őszintén szólva az a furcsa hogy ott északon az utasok mintha mosolyognának....:)

na jó..komolyra fordítva..szerintem nincs vezetője,hanem központilag vezérelt..nyertem?

tibamarton 2009.09.02. 00:07:03

Szerintem nyertél, bár nincs még tömeg, szemét és ellenőr-falka sem.

ghirlandaio 2009.09.02. 20:18:25

Ha jól tudom Kuffenhelgában van Európában a legmodernebb metró, a párizsi 14-es vonal meg a torinói mellett. Vagy valami ilyesmi.

aNdReA 2009.09.02. 22:58:38

az biztos, hogy nagyon durva, a föld alatti részén LEHETETLEN a metró alá esni, mert a vájat üvegfallal van elválasztva a perontól, és csak akkor nyílik ki a kocsi ajtajánál, amikor a kocsi ajtaja is kinyílik...
süti beállítások módosítása