Anreise Hannover

2009.10.03. 19:13

Az egész ott kezdődött, hogy az ölembe esett (még) egy búcsúbuli, Szüreti bál néven. (Kösz, srácok!) Hiába fogadtam meg, hogy hamar hazamegyek józanul, ez nem jött össze. Így maradt még 4 órám bepakolni, ez meglepő mód egészen jól sikerült, azt hiszem, semmi fontosat nem hagytam otthon véletlenül. (Direkt igen, pl. a bakancsom már nem fért be a 2 táskámba.)

Bécsbe sikerült viszonylag hamar kiérni, volt még egy órám az indulásig. Ilyen jól nézett ki az ICE-szerelvény:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Najaa. A németek nem tudtak ICE-szerelvényt küldeni, csak kevésbé fiatal és megkímélt IC-kocsikat. Ezzel viszont nyertem, sokkal több helyem volt, sokkal több kocsiból állt a szerelvény, mint eredetileg az ICE állt volna, és ráadásul egy idősebb magyar házaspár ült velem szemben. A hat óra Würzburgig könnyen eltelt az élettörténetük elmesélésével - ami érdekes volt, romániai magyarként menekültek ki Amerikába, onnan pár éve jöttek vissza, Magyarországra – volt miről beszélni. Würzburgban már ICE-re szálltam át, ami tele volt (jó, hogy foglaltam helyet), a táskáim nem fértek el, az egyiket az ajtó előtt kellett leparkolnom, szóval sok cuccal ICE-n többet nem. Viszont gyorsnak gyors, a 370 km-t lenyomta 2 óra alatt, valamint menőnek is menő, az újonnan kiépített gyors sebességű pályát több szakaszon alagútban vezetik, a vonat 250 km/h-val simán közlekedhet, minden ülés fölött digitális kijelző mutatja, hogy az milyen útszakaszra van lefoglalva stb.

Hannoverben végül átsétáltam a kolihoz, csak egy kis kerülő erejéig tévedtem el, kulcsot is kaptam, úgyhogy az odautat sikeresnek ítélem. Pénteken egész nap eláttak programmal, így még mára sem sikerült teljesen kipihennem az utat és a pénteket, de ami késik…

Pár kép Hannoverből az igényesség igénye nélkül:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://biboerasmus2009.blog.hu/api/trackback/id/tr711425460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mixer 2009.10.05. 00:17:22

ezeket már láttam...be-be-be :D

Na, hát ilyen a közlekedés. Akkor minden szerencsésen alakult.
süti beállítások módosítása