A ház, ahol élünk

2009.08.31. 17:07

Nagyon nagy nehézségek árán, de végül megérkeztem. Minden szempontból tanulságos volt az utazás, rengeteg új dolgot láttam: az autópálya-matrica árusítóhelyen szlovákul ki volt írva, hogy nem beszélünk magyarul, a pozsonyi reptéren egy anyuka pórázra kötve tartotta a gyerekét, a gép 3 órát késett, amennyi idő alatt pont vissza is tudtam volna repülni Koppenhágából.

Lényeg, hogy most itt vagyok, az első nap az egyetemen akárcsak otthon, 3 órából kettőre nem jött be a tanár, az egész csoport csak ült és várt. Egy ausztrál lánnyal és egy amerikai fiúval így elmentünk sétálni óra helyett, kiderült, hogy még Manhattan is olcsóbb Koppenhágánál. Ez igen!

A szállás viszont nagyon jónak tűnik, fantasztik kis szobám van, és a kedves házinénim, Sysser gondoskodott nekem egy szobatársról is. Barbi, lehet, hogy hazaviszem hozzánk, mi szólsz? :D

Szerző: aNdReA

6 komment

Címkék: koppenhága andi

A bejegyzés trackback címe:

https://biboerasmus2009.blog.hu/api/trackback/id/tr751351162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Császár Barbi 2009.08.31. 18:08:22

Ezek szerint örülsz, hogy nem Pozsonyba mentél...

A házinénid sokkal fiatalabb, mint gondoltam és nem is tűnik parfüm-allergiásnak. :) A kis rénszarvas természetesen jöhet, remélhetőleg jól megértik majd egymást Krabbával, aki ugyebár félig svéd, úgyh most kicsit melege van itt Provence-ban.

Mixer 2009.08.31. 21:17:19

a lény kapott tőlem 1 pontot

az a baj a blogotokkal,h a 2 legfontosabb dolog hiányzik belőle:

nincs benne akció és szex. Erre gerjed a jónép. Gyerünk posztoljatok ilyen dolgokról!

A cél szentesíti, szal, ha kell, feküdjetek le valami vadidegennel, majd verjétek össze, és írjátok meg!

köszi

aNdReA 2009.08.31. 23:09:35

a mai nap legnagyobb akciója az volt, hogy ugyanannyi idő alatt futottam le egy távot, mint ahogy azt a busz megteszi, a végére egész jól belejöttem :)

de ez annyira picike város, Karcsi, hogy nem történik semmi!!

andrasgyorbiro 2009.09.01. 23:06:45

húh, bár a komfortszintjét nem vitatom, ez ugrott be:

www.youtube.com/watch?v=qcb8OuQ63rU

aNdReA 2009.09.02. 19:44:45

ami kimaradt: a falon Izland leghíresebb festőművészének egyik alkotása látható... :)
süti beállítások módosítása