Parkban

2009.08.28. 21:17

Úgy döntöttem, felfedezem a kollégium környékét. Judit még otthon ajánlgatott egy rejtett parkot, ami nagyon közel van a kolihoz és meg is találtam. Minden várakozásomat felülmúlta, az ösvényen, ami oda felé vezet, kaktusz virágzik, olajfák vannak benne és leanderek. Az egész szépen rendben van tartva, nyírva van a fű, ürítik a kukákat van benne árnyék és nap is, tökéletes. A gyerekeknek csináltak két pici medencét, abba lógattam én is a lábamat, amíg be nem fejeztem a Szerelem a kolera idejént és át nem tértem a strasbourgi bíróság esetjogára.

Ebédelni az elmentem az egyetemi menzára, ahol 2 euró 90-ért háromfogásos menüt lehet kapni. Előételnek tonhal-saláta, utána saslik valami lecsószerűséggel, amiben viszont sárgarépa is volt és sült krumplival, desszertnek sárgadinnye. Azt hiszem, egész jó dolgom van itt. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://biboerasmus2009.blog.hu/api/trackback/id/tr871344974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aNdReA 2009.08.28. 21:43:02

szerelem a kolera idején?
hogy tetszett? őszintén!

Cé.Zé.eS 2009.08.28. 21:45:28

és a franciák tényleg adnak bort a menzán???

aNdReA 2009.08.28. 23:21:36

amikor én Párizsban voltam, kaptunk.
helyes kis üvegekben, vöröset és fehéret:)
süti beállítások módosítása