Egy kis Koppenhága...

2009.09.06. 23:02

Bár már egy hete itt vagyok, eddig írtam a szobámról, az emberekről és a rossz borokról, de a városról valahogy még nem sikerült írni semmit. Pedig úgy tűnik, hogy minden várakozásomon felül létezik Koppenhága, sőt emberek élnek benne, nagyon hasonlóan ahogy azt otthon is láttam...

Mondjuk azt nem értem, miért nincs a fürdőszobámban radiátor, hogy a dán lányok miért bicikliznek fesztelenül miniszoknyában, és hogy az itteni öblítőknek miért van szúnyogriasztószaguk. Talán majd megtalálom a válaszokat.

Most inkább beszéljenek a képek - magukért, helyettem.
(már csak azért is, mert ugye az idegenvezetésen mindent elmondtak, hogy mi micsoda, de 5 perc múlva el is felejtettem...)

Szerző: aNdReA

2 komment

Címkék: koppenhága andi

A bejegyzés trackback címe:

https://biboerasmus2009.blog.hu/api/trackback/id/tr351364904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pljuskin 2009.09.07. 21:17:13

A fesztelenül bringázó miniszoknyás dán lányokról készült kép nélkül a poszt nem ér semmit!
Kérjük!

aNdReA 2009.09.07. 23:13:31

Kedves kommentelő, csak fedd fel számomra ismeretlen kilétedet és nyomban elküldöm neked privátban.
Deal?
süti beállítások módosítása