vettem szexi olcso biciklit

2009.09.19. 02:51

lusta vagyok szepen tagoltan, vagy csunyan de jajdekreativan irni, ugyh nem fogom tul befogadobaratra:

-tegnap delutan

nemi alulfelulszervezgetes utan elindultam egy szombaton is nyitvalevo trödelmarktra a tiergartenbe, bizva a csoda(k)ban (1.trödelmarkton van bicikli 2.odaerek). nos a varosban maraton volt, ugyogy nem kozlekedtek azok a buszok, amikkel az s-bahn kiesese miatt lehetnek a cityben mozgolodni. szoval akkor nekivagtam gyalog. es mentem es mentem es mentem.. lefenykepeztem a nagykovetseg zaszlajat, h latszodjon, h mennyire a tornal vagyunk, aztan alkalmam volt ihletet kapni a kerdeshez, hogy ugyan az vajon milyen jogom megsertese, ha az arcomba kameraznak. de sajna tul meglepett voltam ahhoz is, hogy szep angolsaggal elkuldjem a kedves erdeklodot. aztan nagy duhosen leertem az U55 megallojaba, ami egyebkent a terkepeken U5, tehat osszekottetesben allna az en vonalammal, megegyszer: egy metro, amire fel tudnek szallni a tier_park_nal, hogy leszallhassak a tiergartennel, es kozben meg az egyetemnel is megallna, DE persze kiderult, hogy valszeg ez a metro se lesz befejezve, amig itt vagyok.. ahogy a jogi fakultastol sem remelheto, h kicsomagaolodik a kocsireklambol, es valoszinuleg egy halom epulofelben levo epulet sem lesz kesz. arm aber szexi. minden-de errol meg kesobb. szoval kiszalltam a vilag valszeg legrovidebb metrovonalanak vegallomasanal, ami 2re van a masik vegetol, es alkalmam volt megcsodalni a hbf-ot, sot, azt hiszem megtalaltam az hires berlini pläzst is, de marcsak homok volt.. aztan elindultam gyalogtehat abba az iranyba, ahonnan a maratoni futok jottek, es mentemmentemmentem, egyebkent ket kordon kozott, mert mindenutt futottak vagy gorkoriztak. vegul elertem a tiergartenbe, ahol szembejott a vilag kulturainak haza, elotte egy kedves kis toval, aztan megtalaltam a park axisat is, amit mar a laikus jarokelok is hasznalhattak, amig a tikkadt versenyzok fenykepezkedtek (egyebkent minden tavozonak erem volt a nyakaban, mind a sok ezernek, mj: a varos vezetese az spd es a die linke piros-rozsaszin komboja). aztan elertem a park kozepet, es talaltam egy buszt, arra mar nem is emlekszem, h hol, tenyleg, hol-. a busz persze szinten nem jart, csak 2 megalloval arrebbig, jamert persze fel oraval zaras utan ertem a kiszemelt zsibvasarra, igy visszaindultam. na a ket megalloval arrebb kiderult h nincs is _olyan_ messze a potsdamer platztol, ahol vegul igenybe vettem egy, a maga es a vonala teljessegeben kozlekedo metrot. igy tanultam meg ertekelni a biciklit, amit ma vettem. oriasi ez a varos

-tegnap este

kiszallva az ubahnbol jott a kov tervbe vett programpont, "müveszek tiltakozasa", nagyon erosen meghirdetve, gondoltam megnezem, hatha van valami erdekes. megint masfel ora orul keresgeles kezdodott. berlin igazabol neha pont olyan, mintha peking lenne: utcatabla van, de sose lehet tudni, hogy milyen "rendszerben" szamozzak a hazakat (ps-ptl oldal, vagy egyik oldal folytatasa a masiknak). vegul - ugyan csak tiz percre - beestem a nagy demonstraciora, ami beszedek felolvasasabol allt egy "künstlerhaus" nevu epuletben. kiderult, hogy a problema: az allami operak, muzeumok stb tamogatasat tovabbemelnek, mig a "freie künstler"eknek 4-10 euro/napos osztondijakat ajanlanak. nagyobbajuk ne legyen

-tegnap ejjel

vegul a nap csucspontja: wein und kaese party. sokat ettunk, egy keveset ittunk is. vorosbort. aztan atmentunk egy white noise nevu klubba (aminek a neve engem mindig a barna hangra emlekeztet keveredve a feher hazugsag kifejezessel), aminek a kirakataban hat tancoltak lanyok stb. barhogyis, belul olyan volt, mint a morrisons itthon, kicsit jobb zenekkel, es -erthetetlen okbol- idosebb emberekkel. nemi kemiai segitseggel aztan valahogy bealltam a "tancolo lanyok" korebe, de ez nem az en mufajom meg igy sem, bar lathatoan a többieke sem, de ok erre nem gondoltak, sot, 4kor arra hivatkozva indultak el, h elfaradt a labuk.. igazan fura az volt, h senki nem gondolt ra, h lehetne kooperalva is mozogni, vagy valami hasonlo, de elofordulhat h en szocializalodtam felre /felreszocializaltatok/

-ma

vettem biciklit 55 euroert, varosi, nagykereku, kontras, csengos, de majdnem uj(!), es 70rol alkudtam le. minden "ez azert igy is draga" megjegyzest kerek elhallgatni! aztan masfel orat tekertem haza.

ez igen hosszu lett, Kartarsak es Kartarsnok Parizsban, Aixben, Koppenhagaban, Bambergen, Turkuban(hamarugye megadatott adminnak lenni..), Warwickban, Varsoban, Vilnius-ban, Nantes-ban, Padovaban, Milanoban, Genovaban, Hannoverben es Jenaban, ha kiertetek, irjatok!

ideillo kep jon, amint megkapom.. addig: [a kep cime:] Meddig

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://biboerasmus2009.blog.hu/api/trackback/id/tr791391993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

von der insel 2009.09.21. 00:40:41

nem is white noise, hanem white trash :S

kruplasz 2009.09.21. 15:55:31

Nem értem, hogy lehet egy bringa szexis... ???

Végre regisztráltam, de nem hiszem, hogy érdemi hozzászólásokat fogok írni.

Nekem két hetem maradt az erasmus-életből Angilában. Persze ez nem olyan igazi, mint nektek, nincs annyi buli, és sokkal többet kell dolgozni/tanulni...
De valahogy jobban élvezem, mint két évvel ezelőtt. Asszem érettebb vagyok.

Cé.Zé.eS 2009.09.21. 17:57:46

nálad mit jelent pontosan a "nemi alulfelulszervezgetes"? :D milyen bicikli??

aNdReA 2009.09.21. 17:59:17

hát én itt sokkal egyszerűbben tettem szert egy sokkal olcsóbb, de kevésbé szexis biciklire :)

von der insel 2009.09.21. 21:17:28

berlin: arm aber szexi. ezzel parh olcso de szexi. igazabol irhattal volna egy bejegyzest is, kedves Laci.
CeZe: valaszolok a nevedben
igen, Andrea, de en azzal szamoltam, hogy 24 oranal tovabb lesz szuksegem a biciklire

aNdReA 2009.09.22. 10:53:34

Flóra! így kell ezt csinálni.
csak beírod a címbe, hogy "szexi" és egyből a duplájára ugrik az olvasottság... :D

Mixer 2009.09.24. 12:23:51

Karcsi bácsikátok háborgásai:

1. Nem a világ legrövidebb vonala, ezt illenék tudni, mivel augusztusban 4 napig semmi másról nem írtak a berlini újságok.

2.Nem hiszem el, hogy most először voltál a vilag kulturainak házánál....Misoda gyerek vagy Te? Még sosem sétáltál el a Tor-tól a Siegessaule-hoz? Mibe,h még nem láttam a nagy német zeneszerzők szobrát sem?

Mennyit fetrngetem ott a fűben. Ihajj.

Karcsi bácsikád megbocsátásai:

Nem haragszom,mert ninc S-bahn, és ezért nem tucc közlekedni.

Mixer 2009.10.01. 17:13:22

TUBA Marci eltávozott.

Elment, itt hagyott minket. Remélem jól érzi magát kint. Előtte hatalmas kegyben részesített, elismerte,h kurvára igazam van mindenben

Szívembe zártalak, okos fiú :)

Mixer 2009.10.06. 14:32:01

@NemBolond/DeBolond:

én korábban azt hittem,h Te vagy Tuba Marci :)
süti beállítások módosítása