Cassis

2009.08.29. 23:17

Kánikulában mi mást is tehetne a szerencsés erasmusos, mint hogy lelátogat a tengerpartra. Cassis-ba mentem ismét, ma naposabb arcát mutatta a város, múltkor viharban voltam ott. Igazi gyönyörű tengerpart, 11-kor már vízben voltam és du. 3-ig csak napozni és olvasni jöttem ki belőle. Az új úszószemüvegem remekül szuperál, ezerféle halat láttam úszkálni a vízben magam alatt. Fantasztikus élmény, különösen az jó érzés, hogy ez most nem csak egy pár napos nyaralás, hanem én most tényleg itt fogok ÉLNI, ha csak rövid ideig is...

A hazajövetelem ismét kudarba fulladt, két buszmegállóban háromféle menetrend volt kitéve és egyik sem egyezett azzal, amit itt kaptam a buszpályaudvaron, busz pedig nem jött egyáltalán. Már kezdtem kétségbeesni, mert Daniékkal megbeszéltem, hogy mikror érek vissza, de ekkor csörgött a telefonom és kiderült, hogy ők is épp most értek Cassis-ba és kérdezik, hogy vajon én még itt vagyok-e. Sétáltunk egyet, én úgy sósan és csapzottan, ők tökéletes turista-eleganciával.

Este bementünk a belvárosba vacsorázni, nagyon kellemes estét töltöttünk együtt. Holnap Dani szülei hazamennek, mi pedig elkezdjük közös életünket. :)

Közben Andi remélhetőleg megérkezett Koppenhágába, de én még nem hallottam róla semmit, érdeklődve várom az információkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://biboerasmus2009.blog.hu/api/trackback/id/tr271347446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aNdReA 2009.08.30. 22:35:17

megérkeztem, én is voltam ma a tengerparton.
sorry,hogy eddig nem jelentkeztem, nagyon hosszú és számomra nagyon-nagyon kiábrábrándító történet, amiről majd megelmékezem egy poszt erejéig, ha már túltettem magam rajta.
addig is nemsokára írni fogok én is, képekkel illusztrálva:D

Cé.Zé.eS 2009.08.30. 22:53:48

Monsieur Rácz nem fog postolni?

Császár Barbi 2009.08.31. 01:15:45

Andi, a lényeg, h ott vagy.

M. Rácznak egyelőre nincs nete, az enyémet használja, de majd lehet, h fog.

Mixer 2009.08.31. 21:15:03

mármint ahol van tengerpart, ugye...

Ezenkívül szerencséd,h jó idő van az erasmus alatt, rngetegen csak hóesésben töltik az idejüket.

Azért erasmus és erasmus között is van különbség....egyesek a belvárosban vacsorázgatnak...anyukájuk meg az apukájuk cipeli ki őket....
süti beállítások módosítása